.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
دکتر محسن رضایی پس از رای دادن:
بعد از انتخابات باید برادری و همکاری جدی برقرار باشد
امید است همان طور که دور اول یعنی رقابت به خوبی پشت سر گذاشته شد در دور دوم که دوره دوستی و همکاری است نیز تصویر خوبی در برابر همگان قرار گیرد.
بعد از انتخابات باید برادری و همکاری جدی برقرار باشد

دکتر محسن رضایی پس از آنکه برنامه حضور و رای دادن وی در وزارت کشور به دلیل تغییر نظر ناگهانی برخی مسئولان منتفی شد با حضور در یکی دیگر از شعب اخذ رای ، رای خودرا به صندوق انداخت.

به گزارش شمال نیوز به نقل از تابناک، دکتر رضایی ساعت 11/30 امروز با حضور در حسینیه جماران رای خود را به صندوق سیار شماره 160 انداخته و در جمع خبرنگاران داخلی و خارجی مستقر در این صندوق حاضر شده و به سوالات آنها پاسخ داد.

این نامزد انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه رای مردم مقدس و مورد احترام است گفت: من از جانب خود و هوادارانم اعلام می کنم که هر کاندیدایی که به عنوان منتخب مردم از صندوق های رای بیرون بیاید با او همکاری کرده و به رای مردم احترام بگذارم.

دبیرمجمع تشخیص مصلحت نظام که به همراه داود دانش جعفری به محل اخذ رای رفته بود پس از انداختن رای خود در صندوق در جمع خبرنگاران اظهار داشت: قبل از انتخابات رقابت میان کاندیداها جدی است اما بعد از انتخابات باید برادری و همکاری جدی باشد.

رضایی با تاکید بر اینکه همه از رای ملت تمکین کنند، عنوان کرد: امید است همان طور که دور اول یعنی رقابت به خوبی پشت سر گذاشته شد در دور دوم که دوره دوستی و همکاری است نیز تصویر خوبی در برابر همگان قرار گیرد.

اخبار تکمیلی متعاقبا منتشر می شود.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 23 خرداد 1388
الله اکبر الله اکبر. از گمرک جمهوری اسلامی ایران درخواست میکنم تسهیلات لازم برای ترخیص پارچه های چادری مخصوص آقایان را فراهم نماید. بدنبال اعلام جناب آقای کلانتری وزیر محترم کشاورزی مبنی بر اقدام پسندیده فرار از ایران پیشنهاد دارم که گمرک از دریافت سود بازرگانی صرف نظر فرموده تا فراریان محترم صرفا با پرداخت دلار یا پوند یا یورو چادر های دوخته شده سفارشی خود را ترخیص فرمایند. طبق نظر کمیسیون تطبیق بهترین رنگ چادر برای آقایان محاسن سفید رنگ قرمز و برای بقیه رنگ لجن مرداب انزلی است


ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.135 seconds.